Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~czortownik | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Brzeziński adresPrzemyśl zarejestrowany30.05.2008 @10:05:55 ostatnio na stronie30.09.2017 @22:25:25
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.lukaszbrzezinski.blogspot.com Gadu-Gadu3235209
digarty473 komentarze2170 posty na forum35

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wojtekga    06.01.2017 @11:10:35
dzięki za wizytę i dobre słowo ! popatrzę sobie też na Twoje prace. Pozdrawiam, W.
~clonogombek    23.11.2016 @16:13:12
nie wszystko..ten las za glowa , pozniej recznie kolazyk i na koniec foto z huba, wiec nie zupelnie ciemnia ale tez nie PS..ja sie wlasciwie fotami na kompie nie bawie
..a to powyzej to auto/moje rodowe nazwisko jest grzyb i tak mnie wiekszosc do dzisiaj wola wiec..;>
~damga85    18.01.2016 @16:06:49
Zapoznaj się z tym co jest w tym poście na moim blogu http://damgan.blogspot.com/2016/01/wystawa-fotografi-w-technikach-dawnych.html
~forrest777    07.04.2015 @14:12:25
Dziękuję, tak własna przeróbka 50mm.
~forrest777    13.01.2015 @04:41:28
Dziękuję
~entropia19    20.10.2014 @13:53:56
myślałam, że celowo eksperymentowałeś
i tak nawet zaczęłam sobie wyobrażać, czy bym się odważyła na wielokrotną ekspozycję tą metodą - bo to jednak takie bardziej nieprzewidywalne, co do efektu, niż podwójna inną metodą robiona
No a tu proszę: przypadek i ok.
Pomysł jest
I odwrotność tego, że ktoś wchodzi w kadr
+zine    18.09.2014 @09:26:49
_______
https://www.facebook.com/AmongScratches/


----------------------------------- fb------------------------------------
~redrum62    13.08.2014 @15:51:42
no dzięki, dopiero zaczynam tę fascynującą zabawę
~airisz    24.07.2014 @15:01:08
dziękuję bardzo i pozdrawiam
~anel65    21.07.2014 @20:16:15
Dzięki za opinię. Jest mi cenna, ze względu na Twoje niezwykłe prace. To kawał prawdziwej fotografii! Hejhej!
~Rafshchax    09.07.2014 @13:52:58
Dzięki wielkie
_______
"I'm afraid to wake,
I'm afraid to love."
+zine    27.06.2014 @16:36:18
dzięki za odwiedziny
_______
https://www.facebook.com/AmongScratches/


----------------------------------- fb------------------------------------
~izin    26.05.2014 @10:42:26
Dziękuje
~damga85    10.04.2014 @15:23:29
Amurat ten kawałek błony rtg jest plrysowany. Mam swoje techniki. Wkladam na dno kuwet papier. Podobno szybki dają rade ale szybek zawsze mam za malo w ciemni.
~kamilaskonieczna    10.04.2014 @11:48:37
dziękuję
~clonogombek    09.04.2014 @17:10:39
dzieki..jest tego mala seryjka..ale nie znosze zanudzac ;]
~clonogombek    04.03.2014 @20:19:48
prosze pana wywolywacz, utrwalacz i woda..;>
~anaestetic    28.02.2014 @16:07:58
hmmm bardzo duzy wplyw ma czasami przypadek. linoryt pozwala swobodnie manewrowac dlutem. a to jak wykonalam tamtą odbitkę to przepis wyglada tak: projekt, wycięcie, odbicie czyli łyżeczkowanie
~Anetambie    15.02.2014 @17:52:03
Świetne zdjęcia. Nietypowe Przypominają trochę kadry z horrorów.
~anaestetic    04.02.2014 @06:57:45
czekam na zaproszenie na Twoją wystawe bo szalejesz z tymi fotami jak jakaś wichura
~entropia19    03.02.2014 @21:38:17
a co się tu będę rozdrabniać
~Garotha    16.01.2014 @21:05:00
Dzięki za koment
~izin    22.11.2013 @11:05:46
Fajne prace tu u Ciebie,
dziękuje również za odwiedziny
~forrest777    15.11.2013 @23:24:21
Dziękuję
~Masiu    04.10.2013 @00:15:52
mam pytanie, na jakich typach papieru wykonujesz zdjęcia np. w Cyjanotypii, jestem ciekawy gramatury i przeznaczenia papieru.
_______
do czego dążysz.
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt